Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Львів Янева 25 офіс 4/7
м. Львів Янева 25 офіс 4/7
+38(073) 073 22 11 +38(096) 091 22 11 Замовити дзвінок
180.00грн.

Книга Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Вітт, Дерек Берд Vivat (9789669822208)

Виробник: Vivat
Модель: 9789669822208
Відгуки: (0)
В наявності
180.00грн.
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Виробник
Vivat
Модель
Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Віт
Артикул
9789669822208
Мова
українська
Жанр
маркетинг і бренди
Бізнес, гроші, економіка, мова - українська, палітурка - тверда


Молодь покоління Z інакша. Їй подобається TikTok, її важко чимось здивувати, і вона одразу помічає нещирість у комунікації. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління? Автори цієї книжки розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам, менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом сподобатися молоді.

У КНИЖЦІ ВИ ЗНАЙДЕТЕ:
• особливості мислення покоління Z;
• специфіку роботи в різних популярних серед молоді соцмережах;
• рецепти того, як дати молоді можливість відчути свою унікальність;
• знання, які допоможуть побудувати цілісну нову спільноту за інтересами на основі вашого бренду.

Атрибути:
Виробник
Vivat
Модель
Покоління Z. Як бренди формують довіру - Ґреґґ Віт
Артикул
9789669822208
Мова
українська
Жанр
маркетинг і бренди
Категорія
Бізнес, гроші, економіка
Автор
Ґреґґ Вітт, Дерек Берд
Папір
офсетний
Рік видання
2021
Ілюстрації
немає ілюстрацій
Палітурка
тверда
ISBN
978-966-982-220-8
Кількість сторінок
304
Формат книги
150 х 205 мм
Країна виробництва
Україна
Гарантія, міс
0
Відгуки
0/ 5
середній рейтинг товара
0
0
0
0
0
Немає відгуків про цей товар. Станьте першим, залиште свій відгук.

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.