Agricola - настільна гра в німецькому стилі, створена Уве Розенбергом (Uwe Rosenberg), що видається Lookout Games. У 2008 році почався продаж гри англійською мовою фірмою Z-Man Games, переклад здійснювався Меліссою Роджерсон. Гра представлена на Spiel у 2007 році – там вона посіла друге місце за популярністю, незважаючи на жорстку конкуренцію з боку ігор, випущених великими видавництвами.
Мета гри – створити найбільш збалансовану ферму за 14 кіл. Слідкувати доведеться за всім: ріллями, пасовищами, зерном, овочами та тваринами при найменшій кількості цілинної землі, найбагатшому будинку та великій родині фермера.
Хід гри
Кожен гравець починає з невеликого двокімнатного фермерського будиночка та сім'ї з двох осіб. Це дозволяє здійснювати невелике коло дій: збирати будівельні матеріали, орати та засівати поля, розширювати будинок чи додавати споруди. Початковий перелік дій залежить від кількості гравців.
У кожного гравця на руках є два набори по сім карток: карта Зайнятості (дровосік, рибалка, щурів) і карта Дрібних Покращень (криниця, покращені плуг, бобове поле), які дають йому переваги перед іншими гравцями.
Усього існує 166 видів зайнятості та 146 покращень, що робить процес гри абсолютно новим щоразу.
У міру ходу гри гравці розширюють свої будинки, збільшують сім'ю та все більше дій стають їм доступними - включаючи можливість завести тварин (овець, кабанів, птицю) для розведення та вирощування овочів.
Раз на кілька кіл приходить час збору врожаю - у цей момент кожного члена сім'ї треба нагодувати. Це один із найважливіших моментів гри, оскільки гравець, який не зумів нагодувати члена сім'ї, сильно погіршує свій підсумковий рахунок.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.