Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Львів Янева 25 офіс 4/7
м. Львів Янева 25 офіс 4/7
+38(073) 073 22 11 +38(096) 091 22 11 Замовити дзвінок
380.00грн.

Книга Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу - Метт Джонсон, Прінс Гуман Vivat (9789669829375)

Виробник: Vivat
Модель: 9789669829375
Відгуки: (0)
В наявності
380.00грн.
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Виробник
Vivat
Модель
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу
Артикул
9789669829375
Мова
українська
Жанр
маркетинг і бренди
Бізнес, гроші, економіка, мова - українська, палітурка - тверда


Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».
Атрибути:
Виробник
Vivat
Модель
Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу
Артикул
9789669829375
Мова
українська
Жанр
маркетинг і бренди
Категорія
Бізнес, гроші, економіка
Автор
Метт Джонсон, Прінс Гуман
Перекладач
Олег Буйвол
Рік видання
2023
Палітурка
тверда
ISBN
9789669829375
Кількість сторінок
384
Формат книги
143 х 197 мм
Країна виробництва
Україна
Гарантія, міс
0
Відгуки
0/ 5
середній рейтинг товара
0
0
0
0
0
Немає відгуків про цей товар. Станьте першим, залиште свій відгук.

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.