Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Львів Янева 25 офіс 4/7
м. Львів Янева 25 офіс 4/7
+38(073) 073 22 11 +38(096) 091 22 11 Замовити дзвінок
250.00грн.

Книга Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху - Роберт Мак-Кі, Томас Джерас Vivat (9789669820365)

Виробник: Vivat
Модель: 9789669820365
Відгуки: (0)
В наявності
250.00грн.
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Виробник
Vivat
Модель
Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху - Робе
Артикул
9789669820365
Мова
українська
Жанр
маркетинг і бренди
Бізнес, гроші, економіка, мова - українська, палітурка - тверда


«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньовідомому семінарі, створеному легендарним майстром історій Робертом Мак- Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес- корпорацій. Мак- Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі, та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно- орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Атрибути:
Виробник
Vivat
Модель
Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху - Робе
Артикул
9789669820365
Мова
українська
Жанр
маркетинг і бренди
Категорія
Бізнес, гроші, економіка
Автор
Роберт Мак-Кі, Томас Джерас
Папір
офсетний
Перекладач
Євгенія Голобородько
Рік видання
2019
Ілюстрації
чорно-білі
Палітурка
тверда
ISBN
978-966-982-036-5
Кількість сторінок
240
Формат книги
150 x 205 мм
Країна виробництва
Україна
Вага
200 г
Гарантія, міс
0
Відгуки
0/ 5
середній рейтинг товара
0
0
0
0
0
Немає відгуків про цей товар. Станьте першим, залиште свій відгук.

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.