Як невеличка книгарня перетворилася на глобальний бізнес із обсягами продажів у 100 мільярдів доларів? Засновник Amazon Джефф Безос завжди пов'язував стрімке зростання із постійними експериментами й можливими невдачами. Готовність до ризику — це ключ, який відкрив двері для розвитку Amazon. Проте ці ризики були ретельно обмірковані, обчислені й узгоджувались із загальною бізнес-стратегією. У листах до акціонерів Джефф Безос розповідає про мотиви своїх управлінських рішень і принципи управління:
-
Як тестувати нові ідеї.Які драйвери розвитку стали визначальними для Amazon.Як підходити до ухвалення стратегічних рішень.
Експерт із технологій і ризиків Стів Андерсон проаналізував ці листи, щоб розкрити 14 основних принципів зростання бізнесу Amazon. ""Листи Безоса"" — це дорожня мапа, що допоможе навчитися ризикувати обмірковано, зростати швидко, управляти людьми та процесами ефективно.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.