Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Ви дивилися 14
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: м. Львів Янева 25 офіс 4/7
м. Львів Янева 25 офіс 4/7
+38(073) 073 22 11 +38(096) 091 22 11 Замовити дзвінок
589.00грн.

Настільна гра Tactic Калаха (14005)

Виробник: Tactic
Модель: 14005
Відгуки: (0)
Немає в наявності
589.00грн.
Характеристики: (дивитися всі)
Виробник
Tactic
Модель
Калаха
Артикул
14005
Тип
інтелектуальні, розважальні
Вікова група
від 7 років
Тип - інтелектуальні, розважальні, Вікова група - від 7 років, Кількість гравців - від 2


Настільна гра Tactic Калаха (14005) – класична гра, яка має африканське коріння. Для перемоги гравцям необхідно проявити всі свої стратегічні здібності. Знайдіть якомога більше каменів у свою скарбницю. У грі беруть участь двоє. Кожен учасник поміщає в кожну з лунок на своїй стороні по одній кульці. Довга лунка залишається порожньою, а лунка праворуч є особистою. Каміння кидають по черзі. Гравець збирає в руку всі камені з однієї лунки і рухаючись в праву сторону залишає в усіх без винятку по одному каменю. Гра закінчиться, коли на одній з половин закінчуються камінчики.

Граючи в ігри бренду Tactic (Тактик), можна відмінно провести час, причому грати з однаковим інтересом і захопленням будуть і дорослі і діти. Продукція чудово поєднує в собі відмінну якість і демократичні ціни. Ігри оформлені в стильному і дуже яскравому і пізнаваному скандинавському дизайні. Гравці ніколи не розчаровуються через незбалансованість ігор, тому з нетерпінням чекають виходу нових, а це запорука того, що разовий покупець перетвориться згодом в постійного клієнта бренду Tactic (Тактик).

Атрибути:
Виробник
Tactic
Модель
Калаха
Артикул
14005
Тип
інтелектуальні, розважальні
Вікова група
від 7 років
Призначення
для всієї родини, для компанії
Кількість гравців
від 2
Материал
пластмаса, дерево
Країна виробництва
Китай
Гарантія, міс
0
Відгуки
0/ 5
середній рейтинг товара
0
0
0
0
0
Немає відгуків про цей товар. Станьте першим, залиште свій відгук.

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.