Універсальна рідина класу "преміум" на основі синтетичних технологій для автоматичних трансмісій. Володіє винятковими експлуатаційними характеристиками, розроблена для сервісного обслуговування різних типів автоматичних трансмісій. Відповідає вимогам більшості автоматичних трансмісій, встановлених на азіатських та північно-американських автомобілях.
Галузі застосування:
-
Автоматичні трансмісії легкових автомобілівАвтоматичні трансмісії важко навантаженої технікиГідропідсилювачі рульового керуванняГідравлічні системи, що вимагають застосування даного типу рідини
Експлуатаційні характеристики та переваги:
-
Покращені фрикційні характеристики. Забезпечує тривалу, надійну, плавну і безперебійну роботу автоматичних трансмісійВиключно висока окислювальна стабільність. Стійкість масла до руйнування гарантує його тривалий термін службиЧудова стійкість до зсувних навантажень. Спеціальна присадка, що підвищує індекс в'язкості, знижує ризик зміни значення в'язкості під впливом робочих температурНадійний захист від зносу. Збільшення терміну служби агрегатівПлинність при низьких температурах. Чудова текучість масла при низьких температурахСинтетичні базові оливи. Відмінні робочі характеристики рідини в найбільш відповідальних агрегатах протягом тривалого часу
Специфікації, схвалення та рекомендації
Придатне для застосування, якщо потрібні рідини, що відповідають:
-
Аllison С-4Аisin JWS 3309 (всі області застосування)JASO 1-А, 2А-02Ford Mercon V, MerconGeneral Motors Dexron, Dexron II, Dexron IIIToyota T III, T IV
Shell Spirax S5 ATF X може застосовуватись у багатьох моделях Kia, VW/Audi до 2003р. випуску, Mazda, Subaru, Suzuki, Isuzu, Hyundai, в трансмісіях Daewoo, де можливе використання рідин DEXRON®/MERCON®/MERCON®.
Винятки в застосуванні продукту:
-
Shell Spirax S5 ATF X не слід застосовувати в вузлах, де рекомендовано використання рідин типу F. Порівняйте з керівництвом по застосуванню таких двигунів: Datsun/Nissan до 1971, Lincoln до 1978, Ford/Mercury до 1981, Toyota до 1983, Volvo до 1985, Mazda до 1986, Saab до 1993.Не слід застосовувати Shell Spirax S5 ATF X в безступінчатих трансмісіях (CVTs) або АКПП з подвійним зчепленням (DCTs).Shell Spirax S5 ATF X не відповідає вимогам за низькою в'язкості автомобілів GM від 2006 року і більш пізніх моделей, що вимагають DEXRON®-VI; вузлів Ford, що вимагають Ford MERCON® LV або Mercon® SP, Shell 1375.4, Toyota WS, Hyundai SP-IV або SPH-IVRR, Nissan Matic-S, Honda ATF DW-1, Chrysler ZF 8 і 9 speed ATF, інші ZF 8 and 9-speed ATFs (в числі Європейських автомобілів); новіших трансмісій Daimler (ATF 134 або MB Approval 236.12, 236.14, 236.15 або 236.16) та інших спеціалізованих трансмісій, де рекомендується використання ATF низької в'язкості.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.