Консистентне мастило з дисульфідом молібдену для шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРКШ).
Традиційно використовується в шарнірах рівних кутових швидкостей передньо- і повноприводних автомобілів. Витримує точкове контактне навантаження 3500 Н.
- Спеціальне мастило для ШРКШ Надійно захищає вузли та підшипники, що працюють в умовах пікових і/або знакозмінних навантажень Має високу механічну та хімічну стабільність, зберігає захисні та протиспрацювальні властивості навіть після дії тривалих механічних і теплових перевантажень Завдяки сильній липкості залишається на змазаних поверхнях навіть під дією вібрації й високих швидкостей обертання Є водовідштовхувальним і може використовуватися у вузлах, що працюють у контакті з водою Утворює якісну ізоляцію, і запобігає забрудненню підшипника
- Колір, візуально: чорний Клас консистенції за NLGI: 2 Пенетрація за температури +25 °C, х10-1 мм: 285 Температура краплепадіння,°C: понад + 180 Робоча температура: тривало,°C: не вище, ніж 130 Робоча температура: короткочасно,°C: не вище, ніж 150 Мастило сумісне з усіма типами автомобільних і промислових мастил на літієвій основі, змішується з ними в будь-якому співвідношенні
Може використовувати як замінник багатоцільових мастил на літієвій основі у вузлах і підшипниках автомобілів, промислового устаткування. Містить чистий високодисперсний дисульфід молібдену, завдяки якому надійно захищає вузли та підшипники, що працюють в умовах пікових і/або знакозмінних навантажень.
У разі використання заправного шприца для пластичного мастила. Внести мастило у вузол через прес-оливницю до її появи із зазорів змащуваного з'єднання.
Під час закладання мастила в шарнір рівних кутових швидкостей (ШРКШ) демонтувати захисний кожух, видалити старе мастило, демонтувати ШРКШ, розібрати його, попередньо позначивши відносне розташування всіх деталей. Промити деталі, зібрати ШРКШ із дотриманням відносного розташування деталей по нанесеним позначкам. Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРКС, встановити захисний кожух і поставити ШРКШ на місце.
У разі ручного закладання. Заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим старе мастило.
Сумісне з усіма типами автомобільних і промислових мастил на літієвій основі, змішується з ними в будь-якому співвідношенні.
Застосовують для вузлів із частотою обертання до 10 000 об/хв.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.